ONGI ETORRI URRETXU-ZUMARRAGA IKASTOLARA


Kaixo lagunok!!!
Ongi etorri Urretxu Zumarraga ikastolara. Txoko honetan gure ikastolako 4 urtekoen gelan sartzera gonbidatzen zaituztegu. Bertan, gure eguneroko ekintzak eta noizbehinka egiten ditugun iharduera bereziak kuxkuxeatu ditzakezue.
Urretxu-Zumarraga ikastola, Gipuzkoako Urola baiaran aurkitzen den Urretxuko herrialdean dago kokatua eta bertan Urretxu, Zumarraga eta inguruko herri txikietako lagunak biltzen gara, hala nola, Ezkiokoak, Aginakoak eta abar.

martes, 25 de noviembre de 2008

7 ANTXUMEEN IPUINA

Oraingo honetan 7 antxumeen ipuina kontatuz eta landuz gabiltza gelan. Ipuin asko izaten ditugu urtean zehar eta hauetako bakoitzarekin gauza ezberdinak lantzen ditugu irakaslearen laguntzaz. Oraingo ipuina oso ipuin polita da, eta hemen azpian jarri dizuegu zuek ere ikus dezazuen.
Ipuin bakoitzak bere abesti eta olerkia izaten ditu eta jarraian olerkia ere idatziko dizuegu, guk bezala, etxean ere azal dezazuen.



BubbleShare: Share photos - Craft Ideas

OLERKIA

Nire antxume txikiak,

gorri, beltz eta txuriak,

guri-guri nik haziak!

Zoritxarrean hemen etxean

gaur nik bakarrik utziak:

Non zarete,non

nire antxume txikiak?

Nire antxume mutur txikiak,

txuri-gorri, txuri-gorriak,

berdin zazpiak.

No hay comentarios: